ÅRSKONFERENCE

Sæt allerede nu X i kalenderen d. 12. 13. november 2020, hvor årets DRØF konference afholdes på Comwell Kolding.

Det overordnede tema for konferencen er på nuværende tidspunkt ikke besluttet – hvis nogle af jer har forslag til interessante emner/oplægsholdere, er I velkomne til at kontakte:

Charlotte Møller på cmje@fhavnhs.dk  eller
Lene Bisgaard Larsen på LL@lemvig-gym.dk

BLIV MEDLEM AF DRØF

Bliv medlem af Driftsøkonomisk Forening og få alle medlemsfordelene, der bl.a. omfatter:
  • Inspiration og faglig opdatering direkte rettet mod din undervisning
  • Særlig medlemspris på kurser og konferencer samt adgang til de spændende kursusmaterialer
  • Fagfaglige materialer, opgaver og vejledende løsninger

KURSUSKALENDER

– Sæt allerede nu X i kalenderen….

Uge 46, 2020: DRØF Årskonference

DRØF MATERIALER

Er du medlem kan du logge dig ind og hente materialer til faglig inspiration, opgaver og vejledende løsninger.

 

Velkommen

Driftsøkonomisk Forening har til formål at virke som interesseorganisation for lærere, der underviser i driftsøkonomiske fag ved Det Merkantile Gymnasium (Hhx), Erhvervsskolerne (EUX) og Akademierne (AE).

Er du allerede medlem, så husk at indbetale dit kontigent så du kan få del i alle medlemsfordelene og i sparingen med i dine kolleger på landsplan. Dit medlemsskab ophører automatisk, hvis dit kontigentet ikke indbetales. Har du spørgsmål til dit kontingent eller til betalingen heraf, kan du altid kontakte os på driftsoekonomiskforening@gmail.com.

FORMÅL

Driftsøkonomisk Forening har til formål at virke som interesseorganisation for lærere, der underviser i driftsøkonomiske fag ved Handelsgymnasiet (hhx), Erhvervsskoler (eux) og Akademierne (AE).

Medlemmer

Driftsøkonomisk Forening har medlemmer fordelt på især de gymnasiale og merkantile ungdomsuddannelser.

Faglig opdatering

På kurserne i Driftsøkonomisk Forening kan du hente inspiration og faglig opdatering rettet direkte mod din undervisning

Faglige samarbejder

Driftsøkonomisk Forening gør sin indflydelse gældende i relevante faglige fora og i Pædagogisk Samarbejdsudvalg. Vi er således med til at præge udviklingen inden for vores fag.

Scroll to Top