E-handel og erfaringer i en coronatid

Indlæg fra: 

Business Development Director, Kristina Kobbelgaard, Dentsu

Kristina Kobbelgaards indlæg vil handle om den digitale udvikling og e-handel i og efter en  Coronatid.

CEO Jeppe Kallesøe Odefey, Hobbii                   

Årets gazellevirksomhed i 2020 og en vækst på 3167% over en fireårig periode. Hobbii startede som netbutik i 2015 med fire marketingfyre, der stod rundt om en palle fyldt med garn.  I dag har virksomheden 335 ansatte og 5 butikker og eksport til især USA og Tyskland.  Indlægget vil handle om virksomhedens logistik, vækstmuligheder og hvordan virksomheden arbejder både med internethandel og fysiske butikker.

Jeppe Kallesøe Odefey har efter studentereksamen fra Holstebro Handelsgymnasium som 19- årig, været vidt omkring. Først et år hos BMW i Tyskland, Trainee hos Mærsk, udstationeret i Kina som 22- årig og chef for 35 mand. Kopenhagen Fur og Løgismose Meyers står også på CV’et, inden Jeppe Kallesøe Odefey blev headhuntet til Hobbii i 2020.

Kommunikationschef Nanna Ebert, Kongernes Samling 

Indlægget vil handle om hvordan der arbejdes i en oplevelsesbaseret virksomhed i en Coronatid, og hvordan der arbejdes med netværk og generel udvikling af virksomheden.  Indlægget foregår på Koldinghus med mulighed for at se museet.

Nanna Ebert er kommunikationschef for Kongernes Samling Rosenborg, Amalienborg og Koldinghus, og ansvarlig for at brande og udvikle kongeslottet Koldinghus og Nanna har også en plads i direktionen hos Kongernes Samling.

Head of Digital marketing, Michael Hegelund, Normal

Michael kommer med et oplæg om kunderejsen og digitale tendenser på konsumentmarkedet.

Michael Hegelund har I 2018/2019/2020 modtaget ”30 under 40 Loyalty Magazine Awards*”.  Michael Hegelund har baggrund som SoMe manager ved Lidl, Head of marketing ved TravelCo
Nordic, Head of digital ved Arla Foods samt hans nuværende rolle ved Normal som Head of  Digital marketing. 

* The Loyalty Magazine Awards celebrate excellence, innovation and best practice in the loyalty industry across Europe, the Middle East and  Africa.  https://www.theloyaltymagazineawards.com/celebrating-the-30-under-40-list-of-loyalty-royalty/

Nyt fra fagkonsulenterne  — Troels Finjord Højberg og Mikkel Krag Brunvold vil sædvanen tro holde os opdaterede om vores fag og reform. Vi forventer, at indlæggene kan skabe både inspiration og en pædagogisk debat.

Program

FORMÅL

Driftsøkonomisk Forening har til formål at virke som interesseorganisation for lærere, der underviser i driftsøkonomiske fag.

Medlemmer

Driftsøkonomisk Forening har medlemmer fordelt på især de gymnasiale og merkantile ungdomsuddannelser.

Faglig opdatering

På kurserne i Driftsøkonomisk Forening kan du hente inspiration og faglig opdatering rettet direkte mod din undervisning

Faglige samarbejder

Driftsøkonomisk Forening gør sin indflydelse gældende i relevante faglige fora og i Pædagogisk Samarbejdsudvalg. Vi er således med til at præge udviklingen inden for vores fag.

Scroll to Top